Porozmawiajmy o strategii

Zanim zbudujesz nową stronę internetową, wydasz pieniądze na reklamę, zbuduj STRATEGIĘ.

Zaczynamy od podstawowych pytań, które prowadzą do stworzenia długofalowego planu działania.

Celem strategii jest kompleksowe, spójne podejście do Twojej firmy,

zbudowanie historii, którą będziesz mógł opowiedzieć swoim klientom

- storytelling - oraz określenie kanałów komunikacji, w które warto zainwestować.

Dlaczego istnieje Twoja firma? Czym się odróżnia od konkurencji?

Co dziś robi Twoja konkurencja lepiej od Ciebie?

***

Jak mawiał klasyk, brak przygotowania, to przygotowanie do porażki.

***

 


Krok po kroku

 

Współpraca z nami jest transparentna i oparta na pełnej poufności powierzonych nam informacji.

Kierujemy się dużą elastycznością w podejściu do modelu i zakresu współpracy.

 

Umowa o poufności

Analiza oferty firmy i dotychczasowej strategii działania, określenie głównych problemów i celów

Analiza konkurencji

 Propozycja zmian w strategii

 Dobór kanałów komunikacji

 Podsumowanie - dokument

 

Strategia wiele zmienia

Przede wszystkim poznajemy biznes naszych klientów, środowisko, w którym działają, problemy, z jakimi się mierzą.

Wielokrotnie w trakcie dyskusji okazuje się, że firma nie komunikuje się wcale, albo robi to chaotycznie.

Wówczas zmiana strony internetowej nic nowego nie wniesie, będzie kosztem, który nie wygeneruje zysku.

Potrzebny jest długookresowy plan, który przyniesie efekt.



Wykorzystując nasze doświadczenie przez lata zdobyte we współpracy z klientami i agencjami,

w obsłudze klientów w handlu detalicznym,

zorganizowanych sieciach handlowych oraz pracą z zespołami handlowymi

wspieramy naszych klientów w przeprowadzaniu zmian.

 

Dołącz nas do swojego zespołu sprzedażowego!